Malý princ
Kate zjistí, že někdo zná tajemství Aaronovy rodičovské linie. Dramatické posuny v čase vystavují životy zbývajících přeživších extrémnímu nebezpečí.
Kate zjistí, že někdo zná tajemství Aaronovy pravé rodičovské linie. Mezitím dramatické posuny v čase vystavují životy zbývajících přeživších na ostrově extrémnímu nebezpečí.