Medailonek
Po cestě na Long Island, kde chtějí strávit svatební víkend, zjišťují Robin a Barney znepokojivé rodinné tajemství.
Po cestě na Long Island, kde chtějí strávit svatební víkend, zjišťují Robin a Barney znepokojivé rodinné tajemství. Marshall zatím na internetu nachází něco, co změní jeho cestu zpět na východ, a Lily konfrontuje Teda, že nechal Robin jít.