Nejdelší noc
V úvodním díle šesté série tým pátrá po sériovém vrahovi, který terorizuje Los Angeles a jehož rukojmím se stala dcera detektiva Spicera z losangeleské policie.
Tým Útvaru analýzy chování sleduje sériového vraha, který pokračuje ve svém vražedném řádění po celém Los Angeles – s unesenou dcerou detektiva Spicera jako rukojmím.