Cena za slávu
Pohled na desetiletí, kdy se naše fascinace celebritami, skandály a drby stává nebezpečnou posedlostí, která končí tragédií.
Pohled na desetiletí, kdy se fascinace celebritami, skandály a drby stává nebezpečnou posedlostí. Boom nových kanálů, časopisů a internetových stránek vytváří nebývalý hlad po obsahu, přičemž žádný příběh není považován za zakázaný. Jak tisk proniká do soukromí veřejných osobností a paparazzi sledují každý krok celebrit, je jen otázkou času, kdy dojde k tragédii.