Na tenkém ledě
Zatímco nečekaná arktická studená fronta a ledová bouře způsobují v Austinu stále větší chaos, Tommy, T.K. a Gillian se snaží zachránit malého chlapce, který spadl do zamrzlého rybníka. Judd a Mateo se urputně snaží pomoci uvězněnému Paulovi a Owen podniká drastické kroky k záchraně muže, který byl pobodán a ponechán napospas osudu v zasněžených horách.