Tough Boats: Journey Down the Nile
Vydejte se na třídenní cestu amazonským deštným pralesem dlouhou 250 mil, na jejímž konci vás čekají růžoví říční delfíni. V Arktidě se 18členná posádka vypořádá s vyčerpávajícím rybolovem a učí se od místních obyvatel. Další epizody představují plavbu parníkem po Nilu, průzkum Velkých jezer a autentické cestování po Tanzanii a Filipínách.