Podvodníci
Babča se zblázní do muže, kterého potká v Mrtvozubčině školce. Jimmy vezme Sabrinu na návštěvu k jejímu příteli vysokoškolákovi Wyattovi, kterého Sabrina podezírá, že ji podvádí. Vše se naprosto zvrtne, když Wyatt v zoufalé snaze získat zpět Sabrininu lásku vezme Sabrinu a Jimmyho na velmi děsivou jízdu.