Osudový zvrat
Gobelín byl poničen a musí být ochráněn, ale večer je ples a Seb, nové Páže Kruhu, má rande. Tara má nápad, jak zachránit gobelín i ples.
Večer je ples, ale vesničané jsou v šoku ze zhoubné černé předpovědi vyšité na gobelínu. Kruh nepřetržité hlídání místnosti s gobelínem, aby jej ochránil. To je práce pro Páže Kruhu, takže Seb bude na plese chybět. Tara tedy vyvolá z trhliny v gobelínu další páže kruhu, Chesse. Chess má ale větší zájem o ples, a tak se parta rozhodne schovat gobelín někam, kde ho nikdo nikdy nenajde… dokud Chess nevědomky nepřivede Zakladatelky přímo k němu.