sport
Dne 20. května se klub Desportivo das Aves dostal do historicky prvního finále portugalského poháru ve fotbale. Tento film mapuje cestu týmu a jeho fanoušků z Avesu do Jamoru, kde se utkají s klubem Sporting. Živý popis trápení fanoušků před stadionem i na něm, o kterém vypráví rozhlasová stanice Antena 1.