Prst v hnízdě
Když Boothův syn Parker najde při hře s Boothem v ptačím hnízdě useknutý lidský prst, tým začne pátrat po zbytku těla. Mrtvola je nalezena v Jeffersonově parku a brzy je jasné, že nešlo jen o nešťastnou náhodu.
Když Boothův syn Parker najde při hře s Boothem v ptačím hnízdě useknutý lidský prst, tým začne pátrat po zbytku těla. Mrtvola je nalezena v Jeffersonově parku a brzy je jasné, že nešlo jen o nešťastnou náhodu. V laboratoři začíná pracovat nový student, (hostující hvězda Michael Badalucco) který týmu pomůže identifikovat oběť jako místního veterináře, jehož záliba v hazardních hrách přivede na scénu řadu podezřelých. Když se zjistí, že za smrtelná zranění oběti může pes, tým odhalí nelegální gang psích zápasů. Na pomoc si pozvou psího specialistu, který pomocí forenzní vědy přispěje ke zdárnému nalezení vraždícího psa a jeho majitele. Booth mezitím požádá Sweetse, aby provedl psychoanalýzu jeho syna, který má podle něj z nálezu prstu trauma, a Sweets konfrontuje Hodginse kvůli jeho chování v laboratoři.