Malý románek
Michaela frustruje jeho milostný život. Navíc ho přijede navštívit bratr se svou novou sexy přítelkyní.
Michael s Janet cítí, že jejich milostnému životu chybí vášeň. Na návštěvu přijede Michaelův bratr Ken se svojí mladou přítelkyní Tiarou. Ken je z ní celý pryč a nemůže si k velkému znechucení ženské části Kyleovy rodiny vynachválit výhody randění s mladšími ženami. Později v epizodě se pár rozejde a Ken se Michaelovi svěří, že by chtěl žít tak jako Michael s Janet. Michael a Janet si zase vezmou k srdci několik Kenových rad, jak ve vztahu udržovat jiskru.