Náhradní matka
Když Terry a Greg, homosexuální sousedé Smithových, chtějí mít dítě, Francine se nabídne, že jim bude náhradní matkou, není však divu, že Stan je proti.
Francine se proti Stanově vůli rozhodne stát náhradní matkou dítěte jejich homosexuálních sousedů Terryho a Grega. Ačkoli předstírá radost, když se dítě narodí, Stan ji unese a vydá se na hranice Nebrasky, kde homosexuální páry nemají žádná práva. Steve a Roger se stanou samotáři.