Jeden rozhněvaný muž
Poté, co Junior odpoví na vyhozené předvolání, je Dre nucen stát se členem soudní poroty. Mezitím se Bow rozhodne nechat děti v domě mluvit sprostě, protože tak jsou k ní otevřenější, ale ona i Ruby brzy tohoto rozhodnutí litují.