Pod kůží
Behaviorální analytici vyšetřují neznámého pachatele, jehož chování podezřele připomíná Everetta Lynche alias Chameleona, kterým je Rossi posedlý od chvíle, kdy ho tenhle masový vrah málem zabil a vzápětí nato zmizel.