Poslední den Díkůvzdání
Přátelé Cama a Mitche se mylně domnívají, že se dvojice rozešla, a je jasné, na čí stranu se který z nich kloní. Haley se pokusí uspořádat rodinnou večeři ke Dni díkůvzdání.
Přátelé Cama a Mitche se mylně domnívají, že se dvojice rozešla, a je jasné, na čí stranu se který z nich kloní. Haley se pokusí uspořádat večeři na Den díkůvzdání jako poděkování Claire a Philovi za starost o dvojčata. Jay mezitím vezme Phila a Dylana pouštět jeho model letadla a Phil si myslí, že je to jeho šance získat zpět svou důstojnost poté, co se jejich první výlet před deseti lety tak zvrtl.