Velké nesnáze v Malé Číně
Machistický řidič kamionu se ocitne v podivném podsvětí poté, co je v čínské čtvrti San Francisca záhadnými silami unesena snoubenka jeho přítele.
Tento film vypráví o imaginárním světě pod Čínskou čtvrtí, kde dlí starobylí čínští duchové a zlé přízraky. Mísí v sobě prvky mystické akční dobrodružné komedie a duchařského kung-fu příběhu o příšerách; v hlavní roli drsného řidiče kamionu Jacka Burtona zde exceluje Kurt Russell.