Na Vánoce budu doma
Vánoční komediální dobrodružství, ve kterém Jake Wilkinson (Jonathan Taylor Thomas), sebestředný univerzitní student touží po jediném. Dostat se domů ke štědrovečerní večeři, aby získal staré Porsche, které mu slíbil jeho otec. Pár dní před Vánoci se však probudí v kalifornské poušti – bez peněz a v oděvu a vousech Santa Clause. Jake chce svůj dárek stůj co stůj a tak se plazí, letí, závodí a dokonce cestuje na saních domů na východ. Ale jeho nonstop mise se mění v nonstop komedii, neboť se na něj jako na Santu obrací zástupy cizích a mnohdy podivných lidí. Čím blíž je Jake domovu, tím víc chápe skutečný význam Vánoc a důležitost rodiny. Na Vánoce budu doma je filmem, který si užije celá vaše rodina nejen o Vánocích, ale každý den v roce!