Patogenní zóna
Jeffersonský tým si musí pospíšit, aby zabránil vypuknutí virové epidemie, a zároveň vyšetřil vraždu novinářky Mii Garrettové poté, co je její infikované tělo nalezeno v zařízení na likvidaci biologického odpadu. Když zmutovaný virus, který zabil Miu, nakazí jeffersonského stážistu Arastoa Vaziriho, jedinou šancí na jeho záchranu je vyřešení vraždy.
Jeffersonský tým si musí pospíšit, aby zabránil vypuknutí virové epidemie, a zároveň vyšetřil vraždu novinářky Mii Garrettové poté, co je její infikované tělo nalezeno v zařízení na likvidaci biologického odpadu. Když zmutovaný virus, který zabil Miu, nakazí jeffersonského stážistu Arastoa Vaziriho (hostující hvězda Pej Vahdat), jedinou šancí na jeho záchranu je vyřešení vraždy. Napětí a vášeň se stupňují, zatímco tým závodí s časem, aby našel vraha – a lék.