Vlčí tlama
Novopečená státní prokurátorka Anna Colaceová připravuje revoluční strategii k dopadení ‘Ndranghety. Lea Garofalová a její dcera Denise se v naději na usmíření a ukončení několikaletého života na útěku znovu setkávají se svým manželem a otcem Carlem Coscem.