Vloupání
Athena řeší dva případy vloupání do stejného domu, které se odehrály v rozmezí několika hodin. Tým 118 vyráží na pomoc muži, který uvízl v podkroví domu během svépomocné rekonstrukce. Hen prosí o druhou šanci u svého profesora na lékařské fakultě a Maddie s Chimneym litují, že najali chůvu pro Jee-Yun, protože zcela ovládla jejich byt.