Návrat
Prestižní filmová režisérka Rita Monterová se po 25 letech vrací do Eldy. Znovu se setkává se skupinou přátel. Na Mallorku mezitím přijíždí komisařka Paula Ríosová, aby identifikovala ostatky, které by mohly patřit její sestře Matildě. Ta zmizela před pětadvaceti lety během svého maturitního výletu.