Vražda v Morvanu
Amélie Florotová, mladá pařížská advokátka, je nalezena mrtvá v kašně Svaté Agáty, bývalém poutním místě kojných v oblasti Morvan. Vyšetřování nabere obrátky, když Maud Perrinová, vysoce kvalifikovaná místní policistka, a Julien Demarcy, policista z kriminální jednotky v Dijonu, zjistí, že na stejném místě zemřela před osmdesáti lety babička oběti...
Amélie Florotová, mladá pařížská advokátka, je nalezena mrtvá v kašně Svaté Agáty, bývalém poutním místě kojných v oblasti Morvan. Vyšetřování nabere obrátky, když Maud Perrinová, vysoce kvalifikovaná místní policistka, a Julien Demarcy, policista z kriminální jednotky v Dijonu, zjistí, že na stejném místě zemřela před osmdesáti lety babička oběti... Byla to náhoda, nebo, jak tvrdí někteří stařešinové, důsledek tajemné kletby? Vyšetřování zdaleka nebude jednoduché a umožní Demarcymu, který se jen velmi těžko přizpůsobuje zvykům a obyčejům na venkově, a Maud, dceři místního farmáře, která dokáže rozmluvit i ty nejvzdorovitější místní obyvatele, aby se vzájemně poznali.