Vzplanutí na Rye Lane
„Rye Lane“ je romantická komedie úspěšné nové režisérky Raine Allen-Millerové, v níž hrají David Jonsson a Vivian Oparahová jako Dom a Yas, dva dvacátníci, kteří se vzpamatovávají ze špatných rozchodů a seznámí se během rušného dne v jižním Londýně. Jeden druhému pomohou vypořádat se se svými nočními můrami a nalézt možná opět víru v romantickou lásku.