Con Air
Nejhorší a nejnebezpečnější zločinci Ameriky jsou převáženi vězeňským letadlem Con Air. Vězni jsou spoutaní v železech, nemají tušení, kam přesně míří a letoun má maximální ostrahu. Z takové létající pevnosti ještě nikdo nikdy neunikl – až teď. Průzkumník americké armády Cameron Poe, odsouzený na osm let za úmyslné zabití, se těší na shledání se svojí manželkou a dcerkou, která se narodila až po jeho zatčení. V den svého propuštění na svobodu se ocitne ve vězeňském letounu Con Air spolu s nejhoršími zločinci. Ti se pod vedením inteligentního a psychopatického vraha pokusí o hromadný útěk. Pouze Poe může vězně přemoci a přistát s letadlem bezpečně v Las Vegas.