My jsme rodina
Po šokující prohře v Asijském poháru Matildy čelí nelítostným rivalům, Novému Zélandu. Do týmu se vrátí novopečená matka Katrina Gorryová a Mary Fowlerová se poprvé po třech letech shledá se svou rodinou.
Po šokující prohře v Asijském poháru 2022 se musí Matildy vrátit na vítěznou cestu, protože čelí nelítostným rivalům, Novému Zélandu. Do týmu se vrátí novopečená matka Katrina Gorryová a Mary Fowlerová se poprvé po třech letech konečně shledá se svou rodinou. Na tým také čeká tradiční přivítání v zemi a obřad kouření v Townsville v Queenslandu. První zápas proti Novému Zélandu, který sledují mnozí rodinní příslušníci, skončí dramaticky. Poločasová předpověď trenéra Tonyho Gustavssona se naplní v dramatické ukázce legendárního nezlomného ducha Matild.