Vítej doma
Beck se snaží zachránit prchající vládní vědkyni před rozebráním, než ji najde Paige a Okupace. Když ale Paige a Beck cestují ve stejném neovladatelném vlaku, musí Beck přijít na způsob, jak zachránit nevinné programy ve vlaku a zabránit Paige v dopadení uprchlé vědkyně – a to vše bez odhalení své identity Odpadlíka.