Vítejte v džungli
V deštném pralese v Latinské Americe se dva čerstvě vylíhnutí jedinci - blyštivá včela Euglossa a listový mravenec - vydávají do hektického světa. Nikde jinde na světě nežije víc druhů hmyzu, a každý z nich má svou důležitou roli. Tito dva nováčci se musí rychle naučit, jak zapadnout a jak přežít.