Co kdyby… Hela objevila deset prstenů?
Ódin je unaven Helinou krvežíznivostí a rozhodne se dát své dceři lekci tím, že ji zbaví moci a vyžene na Zem. Když však přistane ve starověké Číně, hrozí, že svůdné vábení deseti prstenů znovu probudí zlovolné choutky bohyně smrti.