Milost
Robin Robertsová vede důvěrný rozhovor se zábavnou komičkou Loni Love, herečkou a zpěvačkou Chrissy Metzovou a oblíbenou televizní osobností Kelly Osbourneovou o tom, jak objevují a dávají si milost. Dozvíte se, jak tyto mnohostranné ženy proměnily své zkušenosti s odsuzováním a pocity porážky v energii, která proměnila jejich životy a kariéry v nejdivočejší sny.