Bella Donna využije únosu, aby nalákala Gambita do svých spárů.
Gambit je nucen vrátit se ke svým jižanským kořenům kvůli dávnému desátku, starému rodinnému sporu a únosu svého bratra Bobbyho. Bella Donna z cechu zabijáků využije únosu, aby Gambita nalákala do svých spárů a donutila ho dokončit přerušený sňatek. Po výměně Bobbyho a desátku za Gambita dá Bella Zlodějům falešný desátek, čímž si zajistí jejich zničení z rukou X-Ternal. Naštěstí pro Gambita ho zbytek X-Menů následuje zpět do bažin; s Gambitovou pomocí se úspěšně postaví Zabijákům na určeném místě a v určený čas a odhalí jejich podvod.