Yellowstone
Je jen málo tak zvláštních a unikátních míst, jako je Yellowstonský národní park – první národní park na světě. Klenot divočiny s rozlehlými lesy a široce rozevřenými údolími, domov velkých stád bizonů, vlčích smeček a medvědů grizzly. Nachází se na vrcholu jednoho z největších světových supervulkánů, který dává vzniknout takovým jedinečným geotermálním objektům, jako je gejzír Old Faithful nebo Grand Prismatic Spring.