Jsi ježibaba a nesnáším tě
Kardashianovi se vracejí ve čtvrté řadě slavného seriálu! Rodina se vydává do Cabo San Lucas v Mexiku, ale mezi Kourtney a Kim dojde k ostré hádce, což změní dynamiku celého výletu.