Zdraví Sugar
Clare přemítá, jestli chce být Sugar, nebo ne, zatímco se potýká s problémy v práci a s Rae. V minulosti se mladá Clare a mladý Lucas musí na Frankiině pohřbu vyrovnat se svým zármutkem. Pokud si Clare nedokáže vyřešit svůj vlastní život, může se z ní vůbec stát Sugar?