Záchranáři u protinožců
Původní tým studia Disney přináší nadčasový dobrodružný příběh plný akce, napětí a roztomilých myších hrdinů! Připojte se k plachému, ale kurážnému myšákovi Bernardovi a jeho okouzlující společnici, slečně Biance. Jsou to dva malí hrdinové, kteří se musí zhostit obrovského úkolu: zachránit Penny, dívenku, jež naléhavě žádá o pomoc! Na křídlech albatrosa Orvilla se vydávají na cestu, během které se budou muset postavit zlé Madam Medúze! Medúza totiž po Penny chce, aby pro ni ukradla největší drahokam na světě. Klasicky animovaný film Záchranáři je plný překvapení a báječné zábavy, u které se budete se svými nejbližšími s radostí scházet znovu a znovu.