Základ rodiny
Syn přivede na svátky domů svou upjatou přítelkyni, kterou by chce požádat o ruku. Celá rodina ji nenávidí, až na jeho svérázného bratra, který se do ní okamžitě zamiluje — a tehdy nastane chaos.
ZÁKLAD RODINY je komický příběh o každoročním svátečním setkání novoanglické rodiny Stoneových. Nejstarší syn přivede domů svou přítelkyni, aby ji seznámil se svými rodiči a sourozenci. Bohémští Stoneovi návštěvu — energickoou a panovačnou Newyorčanku — přivítají se směsicí rozpaků, zmatku a nepřátelství. Než dovolená skončí, vztahy se rozpadnou a zároveň se vytvoří nové, odhalí se mnohá tajemství a rodina Stoneových se stmelí díky své mimořádné schopnosti milovat.