Zásoby na zimu
Chip a Dale si dělají zásoby žaludů na zimu, ale nakonec už žádné nenajdou. Nedlouho poté zahlédnout Donalda, jak je vysazuje, aby park znovu zalesnil, a vymyslí plán, jak je od něj získat. Donald, Chip a Dale se nakonec utkávají v bitvě o žaludy.