Věř mi
Alenka vymyslí v Říši divů plán, jak najít Cyruse. Jeho láhev použije jako návnadu, aby zjistila, proti komu musí bojovat a kdo jsou její skuteční přátelé.
Alenka vymyslí v Říši divů plán, jak najít Cyruse. Jeho láhev použije jako návnadu, aby zjistila, proti komu musí bojovat a kdo jsou její skuteční přátelé. Mezitím se Červená královna utká s Jafarem a diváci nahlédnou do minulosti, aby se dozvěděli, jak se do sebe Alenka a Cyrus zamilovali a jak se Cyrus dostal do Říše divů.