Zero M2
Po několika neúspěšných pokusech sehnat si v Paříži byt se Paul konečně nastěhuje do pěkné a cenově dostupné garsonky. Brzy však zjistí, že tu něco nesedí. Všimne si totiž podivného chování svých sousedů a zvláštních nočních zvuků. Navíc, nezmenšuje se ten byt?