Žhavé výstřely
Špičkový stíhací pilot Topper Harley má za úkol zničit jaderné elektrárny Saddáma Husajna. Topper je však psychicky nevyrovnaný a pod tlakem stresu se určitě zhroutí.
Bývalý pilot (Charlie Sheen) je povolán zpět k letectvu na přísně tajnou misi. Čeká ho neschopný admirál (Lloyd Bridges), pečlivě vybraná eskadra nešikovných nebo poloslepých letců a také boj o srdce sličné psychiatričky (Valeria Golinová) s vojákem, který je vzorem dokonalosti (Cary Elwes).