Zlá královna
Regina se snaží uvést do pohybu plán, díky kterému by se ona a Henry dostali zpět do Pohádkové říše. Mezitím Zlá královna požádá Rampelníka, aby ji proměnil ve prostou venkovanku, aby mohla zabít Sněhurku.
Regina se s pomocí Hooka pokusí uskutečnit plán, díky kterému by se ona a Henry mohli přenést zpět do Pohádkové říše. Její plán však závisí na pojistce, která byla vložena do kletby, a která by mohla, v případě spuštění, vymazat celý Storybrooke z mapy, a zabít tak všechny jeho obyvatele. A Emmina podezíravost vůči Tamaře jen roste. Mezitím Zlá královna v pohádkové zemi požádá Rampelníka, aby ji proměnil v prostou venkovanku, aby mohla zabít nic netušící Sněhurku, a tímto zvráceným způsobem si získat lásku a úctu svých poddaných.