Žraloci ze ztraceného ostrova
Tým průzkumníků zkoumá moře a pevninu dalekých Pitcairnových ostrovů v Pacifiku. Tyto tajemné ostrovy, osídlené vzbouřenci, by mohly poskytnout pohled zpět v čase do mořského ekosystému kypícího životem, s jeho vrcholovými predátory – žraloky.