Shaun the Sheep
Seznamte se se Shaunem, Bitzerem, Farmářem a dalšími ze stáda, jak žijí na farmě v Mossy Bottom. Klid v údolí se změní v chaos na louce, když Shaun vede své stádo do všech možných malérů a problémů, když se Farmář zrovna nedívá a ovčácký pes Bitzer je nestíhá.