Arpo
Arpo byl navržen jako robot komanda, postavený jako zuřivý bojový stroj. Ale po dosažení světového míru byl Arpo přestavěn na pečovatelského robota, přeprogramován na mazlení a oficiálně přeřazen na pozici robota chůvy!