Kluk, Holka atd. je vtipný animák o neobyčejné rodině s otcovými “syny” (kluk, pes, a myš) a máminými “dcerami” (holka, kočka a kousek mluvícího sýru), kteří se snaží žít pod jednou střechou. Každý ze sourozenců je svým způsobem zvláštní a proto se většinou všechno velmi rychle vymkne kontrole. Nakonec se ale vždy ukáže, že i přes obrovské rozdíly mohou být skutečnou rodinou. Doufejme.