Digley and Dazey
Nejlepší kamarádi Digley a Dazey patří do prvotřídní stavební party, která opravuje potřebné věci.
Nejlepší kamarádi Digley a Dazey patří do prvotřídní stavební party, která opravuje potřebné věci. Usilovnou týmovou prací a tvořivostí vždy zachrání situaci a naučí se přitom něco nového. Bagr Digley je se svou malou lžící nejmenší z vozidel, ale svůj drobný vzrůst vynahrazuje statečností, důvtipem a odhodláním stát se plnohodnotným členem stavebního týmu. Demoliční koule Dazey je rozkošně zbrklá a nadšená postava. Všechny problémy se pokouší řešit demoliční koulí, což často vede k ještě větším problémům, které musí tým vyřešit.