Návrat do Las Sabinas
Grácie a Paloma se vrací na Las Sabinas, aby se postaraly o svého otce, Emilia. Grácie se opět setkává se svou dětskou láskou, Miguelem, který je teď zasnoubený s Esther. Paloma se ujme rodinného pozemku a střetává se se statkářkou Pacou Utrerovou, která skrývá s Emiliem hrozné tajemství a má se vsí podlé plány. Mladý Óscar je nalezen mrtvý za podezřelých podmínek. Manuela musí případ vyšetřovat s pomocí Óscarova bratra, kněze Alexe.