Útěk z ráje
Nisan je nemocná, ztracená a nespokojená se životem ve velkoměstě. Při pátrání po své kamarádce, která zmizela po společné léčebné seanci, narazí na pochybnou sektu. Navzdory všem svým pochybnostem Nisan slibům sekty podlehne a vydá se za tajemným mužem Tufanem vstříc dobrodružství plnému neznáma.