Star
STAR je emotivní drama sledující tři nadané zpěvačky, které hledají nový začátek, na jejich cestě za úspěchem v neúprosném světě hudebního průmyslu. V seriálu s originálním soundtrackem plném brilantních vystoupeními hrají také Queen Latifah a Benjamin Bratt.
Život v sirotčinci nepřipravil mladou Star o její sny, ale naopak ji naučil ze všech sil bojovat o jejich splnění. Star je rozhodnutá prosadit se v neúprosném světě hudebního průmyslu, a tak se vydává za svojí sestrou Simone a její nejlepší kamarádkou z Instagramu Alexandrou. Všechny tři pak společně vyrážejí do Atlanty, kde se setkávají s mateřsky založenou Carlottou a zpustlým lovcem talentů Jahilem, kterého Star na první pohled zaujme. Při cestě za slávou ale všechny zjišťují, že za splnění snů se platí – a cena je někdy až příliš vysoká.