Agresivní virus
Seriál Agresivní virus je spekulativní thriller vyprávějící příběh doktora Ephraima Goodweathera, velitele newyorského týmu Kanárci spadajícího pod CDC. Ti jsou povoláni, aby prošetřili virovou epidemii nesoucí známky starobylého a zlého druhu vampyrismu. A jak se nákaza šíří, Eph a jeho tým vedou válku za záchranu lidstva.