Král televizního vysílání
Píše se rok 1988. Brazilský televizní moderátor Silvio Santos je diagnostikován s vážným onemocněním, které by mohlo ukončit jeho kariéru před kamerou. Ohlíží se za svou cestou, která vedla k tomu, že se stal jedním z předních moderátorů celé Brazílie.
Píše se rok 1988. Silvio Santos, jeden z předních moderátorů brazilské televize, je diagnostikován s vážným problémem hlasivek, kvůli kterému ztratí hlas. Strach, že bude nucen opustit scénu, u něj probouzí vzpomínky na minulost: od svého dětství jakožto pouliční prodavač až po snahu o získání licence na televizní kanál SBT během vojenské diktatury.